zondag 23 augustus 2009

Dag 28-29 San Francisco en terugreis

Omdat het eind van de vakantie nu toch echt in zicht komt, besteden we vrijdag een dik uur aan het inpakken van de koffers, dan is dat vast gebeurd. Het valt wel mee hoeveel we geshopt hebben, we hebben er maar 1 nieuwe koffer voor moeten kopen ;-). Als dit is gedaan, gaan we nog een keer de stad in. We eten wat en gaan met de tram naar het Embarcadaro Center. Het blijft hartstikke mooi die wolkenkrabbers, er is steeds veel te zien en doen. Met de Cable Car en trolleybus gaan we nog naar het centrum. We hebben bijna alle vormen van vervoer nu wel gehad. Het is een heerlijk relaxte laatste dag, we eten nog bij een klein Italiaans restaurantje dat we via internet gevonden hebben, superleuk! In het restaurant ontmoeten we nog een paar altijd praatgrage Amerikanen, waarvan er 1 zelfs bij Philips in Eindhoven heeft gewerkt. Het is supergezellig zo de laatste avond. De volgende ochtend kunnen we op ons gemak ontbijten en een taxi bestellen. Het moet een busje worden, de eerste taxi probeert de koffers wel in de achterbak te krijgen, maar helaas... Binnen 20 minuten staan we op San Francisco International, waar de vlucht om 1510 uur vertrekt. We nemen nog een laatste hamburger en stappen dan in de Boeing die ons in 9 uurtjes naar Amsterdam vliegt. De reis verloopt goed, alhoewel niemand van ons echt slaapt, het wordt nog een lange dag... Op Schiphol staan opa Eef en oma Ineke ons al op te wachten en brengen ons op zondagochtend terug naar Veldhoven. De vakantie zit erop! We kijken alle vier terug op een fantastische reis, we hebben veel gezien en meegemaakt, heerlijk uitgerust en genoten van de USA!

Hier de allerlaatste foto's.

Bedankt pap en mam voor de heen- en terugtaxi, bedankt Wendy voor het oppassen op het huis (en alle tuinklussen etc ;-) en bedankt iedereen voor alle leuke reacties, mailtjes en berichtjes tijdens onze reis en bij thuiskomst. Het heeft ons een supervakantie opgeleverd! Tot de volgende blog!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Zoals wij al eerder hebben gezegd was het een fantastische reportage.
Wij zijn deelgenoot geworden van jullie vakantie omdat we zo goed geinformeerd werden. Het was af en toe net of we erbij waren omdat een aantal kiekjes ons zeer bekend voorkwamen omdat we er zelf al eens geweest waren.
Hoe dan ook als er een vervolg komt van de verslagen en foto’s van een volgende reis dan abonneren wij ons bij deze.
Het wegbrengen en ophalen hebben we graag gedaan.
Groeten van Mam en pap of oma en opa Heijmans.

Teun zei

Toby, Amy, Mark en Nathalie wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt. Vet cool is een understatement!

Het was erg leuk om de tekst te lezen en jullie foto's te bekijken.

Heel veel groeten,

Teun

Anoniem zei

Super reis !! kben jaloers. Staat ook nog op ons verlanglijstje. Ook fijn om weer thuis te zijn ?